pondělí 7. ledna 2008

Just Browsing - nový blog o budoucnosti webu a prohlížečů

Matthew Gertner, spoluzakladatel společnosti AllPeers, dnes oznámil spuštění blogu Just Browsing s podtitulem A narrative on the future of web browsers and web browsing.

Matthew k založení svého blogu píše:
There is an increasing number of clues, however. For the first time in years, the web browser space is alive with activity. The aim of this blog is to draw an outline of the future web and then color it in piece by piece. I predict that 2008 is going to be a big year in this regard. If so, it’s going to be a lot of fun watching the saga unfold.
Můj názor je podobný (ostatně přesně tento názor byl i důvodem, proč jsem loni v dubnu založil blog HTML 4 5 6...). Tak trochu lituji, že Matthew, byť znalý češtiny, bloguje v angličtině (i když plně jej chápu). Vadí mi to čistě ze sobeckého důvodu - měl bych letos opravdu velmi zajímavou konkurenci.

Ale já si nezoufám, takhle budu mít naopak příležitost čas od času napsat český komentář k některým Matthewovým textům. První článek Browser Trends: Offline Storage se vyjadřuje k tématu, které čtenářům tohoto blogu jistě nebude zcela neznámé.

Dřívější Matthewovy texty se ke mně pravidelně dostávaly skrze firemní blog Peer Presure a také Just Browsing se rychle ocitnul v mé RSS čtečce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.