sobota 21. dubna 2007

HTML 4 5 6 startuje...

Když W3C oznámilo znovuzaložení HTML WG, řekl jsem si: "Tak už to prasklo paní Melicharová". Po napsání HTML - vracíme se ke kořenům jsem zřídil malou informační službu s pravidelnými výtahy toho zajímavého okolo HTML-WG a WHATWG pro své přátele (většinu z ní jsem vložil pod štítkem adopce). Protože jim se líbilo a mě bavilo, budu pro případné další zájemce pokračovat veřejně.

Název blogu HTML 4 5 6... symbolizuje pokračující vývoj HTML.

Pokud sledujete konference HTML-WG a WHATWG, pak vám tento blog nepřinese příliš nového, ale pokud na jejich čtení nemáte čas, třeba tu najdete něco zajímavého.

Objektivita je jako nedostižná žena. Můžu se o ni snažit, ale téměř jistě to selže. Fandím totiž WHATWG (tím jsem porušil pravidlo nezaujatosti) a po několikaleté práci v CZille nevidím rovnocenně už ani ty prohlížeče. Každopádně, pokud s něčím nesouhlasíte, použijte komentáře.

Zároveň děkuji AHA, Davidovi a Pavlovi, bez nich by tento blog nevznikl.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.